سایت واکنش


سایت واکنش از جمله سایتهای خبری و تفریحی مطرح در کشور است که فعالیت خود را از دو سال قبل به صورت مستمر ادامه داده و اکنون در بین کاربران از جایگاه خوبی برخوردار است . مجموعه واکنش به صورت شبانه روزی فعالیت میکند تا رضایت کاربرانش را به دست آورد و در صورت رضایت و استفاده شما از سایت خستگی از تن کارکنان مجموعه بیرون خواهد رفت . برای بهتر شدن نیازمند نظرات و پیشنهادات شما هستیم .
انواع بخش های مختلف در این سایت قرار میگیرد که در این پست به برخی از این بخش ها میپردازیم :
اس ام اس عاشقانه
بخش اس ام اس سایت واکنش از بخش های پرطرفدار میباشد که با استقبال کاربران همراه بوده و همواره این بخش و به خصوص اس ام اس های عاشقانه آن را دنبال میکنند . مجموعه واکنش سعی میکند اس ام اس های به روز و مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی و در عین حال جوان پسند را در سایت قرار دهد .
تعبیر خواب
یکی دیگر از بخش های سایت واکنش قسمت تعبیر خواب میباشد که این بخش یز علاقه مندان خاص خود را دارد و هر موردی که در خواب میبینید می توانید تعبیر آن را در واکنش مشاهده نمایید . کلیه تعبیرهای خواب قرار گرفته در سایت از منابع و کتابهای موثق هستند .
مدل لباس مجلسی
همانطور که میدانید این بخش در بین بانوان علاقه مندان زیادی دارد و مدلهای لباس مجلسی به روز ایران و جهان در این بخش قرار میگیرد . مدلهایی که با دیدن آنها میتوانید الهام گرفته و برای دوخت لباسهای خود بهره ببیرید .

اس ام اس عاشقانه

تعبیر خواب

سایت واکنش

مدل لباس

مدل لباس مجلسی

۹۴/۰۹/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مظفر میکائیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی